+Follow Dashboard
Status:
no need to judge someone, no one's perfect


Background 1 Background 2 Background 3
"i forgot my old cbox code.lol wtv"
Width : 190px Height : 100px

Basecode : Munirah Mohd Rizal.
Skin by : Hajjatul Darwisyah.
Editor : Put your Name.
Software : Photoshop CS5.
Image: WeHeartIt.
Header by: Kak Mazni Munawar.
Tutorial by: Kak Atiqah Jaidin.
sahabat
Sunday 10 November 2013 | 06:21
    
  






Sahabat tak kira paras rupa,
Sahabat tak kira usia,
Sahabat tak kira harta.



Dialah yg selalu ada sisi ku ,
Dialah yg selalu ada waktu aku susah dan gembira ,
Tapi.. kini dia sudah pergi ,
Walaupun kau berjauhan dgn aku ,
Aku kan selalu mengingati mu ,
Aku kan selalu merindui mu ,
Aku kan selalu menunggu mu ,
& Aku takkan berhenti menyayangi mu ,
    
   Wahai sahabatku yang dikasihi <3

 






                                                             Annyeong, Assalamualaikum